poniedziałek, 25 maja 2015

Co mógłby powiedzieć Figaro

Przedstawię wam 20 rzeczy, które mógłby powiedzieć Figaro, gdyby mógł mówić.

Zacznę od tego, iż psy są najlepszymi przyjaciółmi człowieka. Wszyscy posiadacze psów są szczęśliwi z powodu zawsze cieszącego się psiaka, który jest wierny i lojalny wobec właścicieli. Czasami jednak ludzie zapominają, że psy nie są tylko zabawkami, ale mają także uczucia i własne potrzeby, na które powinniśmy zwracać uwagę. 

1. Nie denerwuj się, gdy cię tak radośnie witam.



2. Daj mi trochę czasu, żebym zrozumiał, czego ode mnie oczekujesz.

3. Zaufaj mi.

4. Nie gniewaj się na mnie zbyt długo.

5. Gdy pogoda jest zła, nie pozwól, abym przebywał na zewnątrz.

6. Mów do mnie.

7. Zaopiekuj się mną, kiedy jestem przerażony. 

8. Nigdy nie zapomnę tego, jak mnie traktujesz.

9. Wychodź ze mną na spacery.

10. Pozwól mi poznawać nowych przyjaciół.

11. Baw się ze mną.

12. Proszę, nie bij mnie.

13. Potrzebuję także czasu tylko dla siebie.

14. Starania też się liczą.

15. Naucz mnie czegoś nowego.

16. Pozwól mi czasem spać na łóżku.

17. Bądź zawsze koło mnie.

18. Uratuj mnie, gdy za daleko wypłynę. 

19. Kiedy będę stary, musisz mi dać tyle miłości, jak kiedyś, gdy byłem młody.

20. Nie zostawiaj mnie, gdy będę chory.

To na tyle, mam nadzieję, że teraz każdy z was będzie zwracał uwagę na to, co czuje nasz pies w danej sytuacji. 
„Ludzie rodzą się i uczą się, jak prowadzić dobre życie. Na przykład, żeby kochać wszystkich i być dobrym człowiekiem. Psy wiedzą od początku, jak to zrobić, dlatego umierają tak młodo”. 
Święte słowa! :)

Pozdrawiamy J&F  

1 komentarz:

  1. Bardzo ładnie napisane - szczególnie w kwestii starości psiaka , to straszne kiedy takie do schronów trafiają :(

    OdpowiedzUsuń